RSS

Venue Decoration I – 101 Forest Event Decoration

27 May

上forum有時會見到有啲關於venue decoration嘅post,但好多都係酒店佈置。其實我個人覺得御苑啲裝潢唔錯,好多嘢都唔使整,但唯獨係個木地台呢……就太花了!! 可能個台用咗一段日子,已經俾人踩到花晒。我覺得唔多好睇囉,雖然經理話影相唔會影到地板,但我唔係咁諗囉

有次上ESDLife,睇吓有無關於御苑皇宴嘅嘢,俾我發現一個關於尖東御苑嘅post,有成169頁!!! 睇吓睇吓,見到有幾段conversations係關於御苑嘅場地佈置(p.166):

http://comtools.esdlife.com/wedding_forum/viewtopic.php?t=155671&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E5%BE%A1%E8%8B%91%E7%9A%87%E5%AE%B4&start=1650&sid=1ad05fffcea3319261bdfb60b1732811

我發現網友must都有同樣諗法,搵101 Forest Event Decoration佈置咗個場。其實佢都唔係搵101做好多嘢,錢又唔算用咗好多,所以打電話去101約appointment。本來打算去完Miracle Flower見完阿Yen之後,順便去埋101啦!! 點知原來佢地啲appointment都幾多,卒之約咗24日(星期一)見。

佢地嘅office喺一座舊樓裡面。如果唔係佢地個signage夠大,真係好容易搵唔到!!  上到去由阿Ming招呼我地。佢第一句都係問我地有咩decoration idea,老實講,我真係無咩idea。除非我對嗰樣事有非常充份嘅了解和認識,否則我諗嘢通常都係用by elimination嘅方法 — 即係我唔鍾意呢樣(跟住rule out 佢),唔鍾意嗰樣(又再rule out埋佢),剩番嘅就可能會俾到inspirations,咁我就會知咩係我想要嘅嘢嘞(我都覺得自己好煩!!)我當然如實告知我無咩idea,叫佢介紹啦,同埋話俾阿Ming知,我識搵佢地係因為有人搵過佢地喺御苑做decoration。講吓講吓都開始有啲idea,可能我真係無恆心追forum啲post,原來decorate個場可以有好多嘢做(因為我一直只想到要用地氈遮住個花碌碌嘅台),例如我知道的:backdrop、reception、油畫架、地氈,仲有我無留意嘅蛋糕枱、相薄枱、證婚枱,真係好多張枱@_@ 俾阿Ming提起,先至諗起都好多嘢可以 / 要整……. 最重要係佢地有minimum charge,如果淨係搵佢地鋪地氈,一定唔過minimum charge…. 我問Mr. Ha點睇,佢提議我地weekend去御苑,再睇吓佢地個場同埋decoration,睇吓有咩要整然後再作決定

 
Leave a comment

Posted by on 2010/05/27 in 婚 ♥ 場地佈置

 

Leave a comment