RSS

Wedding Backdrop – 717 Wedding Company

16 Jun

今日極度充實,成日喺條街上走來走去。下晝去咗喺K11嘅Grand Hyatt食lunch buffet,食物幾好味,款式多過和好過沙田Hyatt!! 起碼啲魚生唔會有「筋」!!! 之後,我同Mr. Ha去咗親親傾吓個backdrop掂整。

本來以為御苑會自己包辦埋我地個backdrop,無諗過上次巡場時勞小姐會俾張coupon我地,等我地自己搵親親攪。其實咁樣安排都有好處,因為個standard backdrop design未必人人鍾意。御苑會包standard design(一個wedding logo或兩位新人英文名嘅藝術字),如果我地有任何其他要求,可以自行同親親傾,加錢改logo或一併要晒個wedding logo & 英文名藝術字放喺backdrop度都得。我覺得咁樣做幾好,直頭係「三贏做法」:(1) 御苑可以煩少一樣嘢,俾你地啲新人自己鍾意掂攪個backdrop都得;(2) 親親可以有生意做,因為啲人未必鍾意standard design,總會想加啲嘢令到自己個backdrop特別啲,同埋可能會想要返個backdrop嘅jpeg file,咁親親就可以有錢賺;(3) 新人如果唔搵venue decorator的話,只需加多唔係好多錢就可以有自己tailor-made嘅backdrop。諗到呢個做法嘅人真係有生意頭腦!!

原本無打算咁早去親親,因為勞小姐話可以等佢地御苑個場地新design整好後,睇埋個佈置colour tone點樣,才去親親整backdrop都未遲。可能御苑將我地嘅資料俾咗親親,所以佢地有人自己打電話約我地傾backdrop。既然打電話俾我地,咁趁有時間咪上去睇吓先囉!! 早啲做完多一個item都好嘅,太hea的話,遲啲就會趕到死死吓!!

上到去親親,由一位sales姐姐招呼我地。佢問咗我攞張coupon後,就喺電腦開咗個file,俾我地睇佢地幫我地design嘅3個logo款式。standard嘢就真係差啲,可能我地奄尖啦,嗰3個design都唔啱我地嘅心水。姐姐話standard款就只得呢3個,如果唔鍾意的話,可以俾$500買咗個design(仲可以攞埋個jpeg file),然後佢地會根據我地嘅preference改過個design。其實$500唔算多,因為其他venue decorator齋做logo都唔只呢個價。

問姐姐有無其他客人嘅design俾我地參考,佢都有俾啲我地睇,又俾啲font type我地揀。我覺得佢地間公司唔算大,所以reference比JNC、101 Forest就少啲囉!! 當然,呢個亦可能係姐姐嘅presentation skill問題。最後,佢俾咗一個有logo、英文名藝術字同埋一啲artwork嘅logo我地睇。嗱,呢個就接近我想要嘅嘢嘞!! 姐姐話做呢類logo都只係之前所講加$500,仲可以無限次改,$500唔算多,但可以令個logo靚啲就梗係值得啦!! 好快就俾咗錢,問姐姐幾時有design睇,佢話兩、三日後啦!! 我同佢講我唔鍾意潦草,佢話我地可以俾鍾意嘅font type俾佢地做design,當然要俾埋個font type嘅file啦!! 佢地會話俾我地知我地揀嘅font type用黎做個backdrop靚唔靚。Mr. Ha話佢有一本成吋厚有好多唔同font type嘅書,本書仲連埋隻CD有晒啲font type嘅file,我地可以返屋企揀啱後再email個file俾親親。哈哈,真係無諗過Mr. Ha連呢啲書都有!!

 
Leave a comment

Posted by on 2010/06/16 in 婚 ♥ 場地佈置

 

Leave a comment